A Zoknihóemberkék Nyáron Sem Olvadnak El...:)

Saturday 24 November 2012
Ezeket az aranyos hóemberkéket Marton Tündi készítette, és azt is megosztotta velünk facebook rajongói oldalunkon, hogy hogyan. Ezúton is köszönjük neki a szuper ötletet!:)



"Akkor itt van az én aranyos zokni hóemberem elkészítése: 

Kellékek: 
  • egy magasszárú zokni 
  • só/liszt/cukor a kitöltéshez 
  • anyag a sapkához 
  • vatta a kitöltéshez 
  • pillanatragasztó, 
  • gyöngy a díszítéshez 

A készítés menete: 
  1. Vettem egy zoknit és levágtam a szárát. Fogtam a szárat és elkötöttem egy fonáldarabbal, érdemes minél kisebb csumát hagyni. 
  2. Kifordítottam a zoknit. Feltöltöttem sóval az alját, hogy stabilan álljon. Én beletettem a sót egy zacskóba, mert így biztos nem fog szétszóródni. A maradék helyet kitöltöttem vattával, és gömb formára formáztam, majd elkötöttem és ezt megismételtem még egyszer, csak úgy, hogy kisebb gömböt kapjak. Ha elég hosszú a szár, akkor három gömböt is lehet készíteni. A tetejét elkötöttem megint. És kész is van az alap. 
  3. Ezután vettem az anyagot amiből kivágtam egy háromszög formát, aminek a két szélét összevarrtam, kifordítottam, és kész is van a sapka. Ezt ráhúztam a testre. 
  4. Fogtam egy pillanatragasztót, és felragasztottam a szemét, az orrát és a száját gyöngyből. 
  5. Nekem volt itthon egy olyan felsőm, amit már nem használtam, de ki van díszítve kövekkel, ezeket leszedtem és felragasztottam a sapkára, tettem a sálra is belőle. 
  6. Innen már a díszítés csak ízlés dolga. Pillanatragasztóval bármit rá lehet ragasztani. Én megszórtam fehér csillámporral is a végén, hogy a sapkája csillogjon. De láttam olyan megoldást is, hogy mielőtt elkötjük a testét, lehet ráhúzni színes zoknit és akkor kabátkája is lesz a hóembernek. 

Természetesen a zokni másik feléből is lehet egy hóembert készíteni, csak az kisebb lesz.
Én még arra gondoltam, hogy ezzel a technikával lehet készíteni krampuszt is fekete zokniból. A farkát és a szarvait piros zseníliadrótból, egy kis piros sállal. De akár lehet belőle Mikulás is."

Kipróbáltad? Továbbfejlesztetted? Eszedbe jutott egy másik ötlet erről? Oszd meg velünk és az olvasókkal! :)  


0 comments:

Post a Comment

 
© Karácsonyi ajándékok saját kezűleg | Designed by Blogger Templates.