Mécsestartó Gipszből

Thursday 22 November 2012
Farkas Zoltánné Mikó Viktória facebook rajongói oldalunkon osztotta meg velünk, hogyan készít ilyen szép mécsestartókat. Kíváncsi vagy rá? Akkor most figyelj!:)


Hozzávalók: 

  • modell gipsz
  • gipszkiöntő forma
  • acryl festék
  • mécses

Viki tanácsai a következők: 
"Gipszöntésnél amire figyelni kell, hogy a gipsz tejföl sűrűségű legyen. Kiöntöttem a formákat, majd hagytam fél napig száradni. Miután megszáradt acryl festékkel festettem, majd hajlakkal lefújtam.:D Csak a képzelet szabhat határt, ki milyenre festi. Nekem piros-arany tetszik."

Viki még egy gyors költségvetést is készített nekünk: 
"Én sima modell gipszet használtam, melyet egy barkácsáruházban vettem, mert ott jóval olcsóbb... Egy nagyobb csillag anyagköltsége festékkel, 50-60 Ft. A gipszkiöntő forma ára 600 Ft. Tehát olcsó és szép ajándék.:D"

Kipróbáltad? Továbbfejlesztetted? Eszedbe jutott egy másik ötlet erről? Oszd meg velünk és az olvasókkal! :)  

0 comments:

Post a Comment

 
© Karácsonyi ajándékok saját kezűleg | Designed by Blogger Templates.